2015(e)ko azaroaren 25(a), asteazkena

BULLYING-AREN PREBENTZIOA


Kaixo lagunak!

Bullying-aren prebentzioarekin jarraituko dugu, eta horretarako, beste jarduera bat proposatzen dizuet.

Jarduera honetan, ikasleak pertsonak daukaten eskubide batzuk ikasiko dituzte modu dinamiko baten bidez, eta gainera, talde lana sustatuko dugu. Jarduera hau klasean bertan egin daiteke, baina areto nagusi bat lortu ahal baduzue, hobeto. Ez dira behar materialik, bakarrik ikasleen koperazioa eta gogoak.

Jarduerarekin hasteko, irakasleak lau edo bost-eko taldeak egingo ditu, klasearen tamainaren arabera. Ondoren, irakasleak pertsonak dauketan honako eskubide hauek irakurriko ditu altuan:

  • Nadie debe pegarme, ni darme empujones, ni hacerme daño fisicamente.
  • Nadie debe amenazarme, ni atemorizarme.
  • Nadie debe quitarme ni estropear mis cosas.
  • Nadie debe insultarme, burlarse ni reirse de mi.
  • Nadie debe excluirme del grupo, ni impedirme que juegue con mis compañeros/as

Orduan, talde bakoitzari eskubide bat egokituko zaio eta horren inguruan antzerki txiki bat egin beharko dte, eta gainontzeko klasekideen aurrean aurkeztu.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina